No F1 Hybrids / GMO seeds here. Only seeds from natural selection.

We are a bunch of passionate open-pollinated heirloom seed savers.

If you have heirloom seeds and worried it will be gone for future generation, we will be happy to add into our seed bank, grow and give it a comeback.

Save Heirloom Seeds for our children.

All of our plants are only feed with animal manure and compost. No synthetic fertiliser or chemicals used.

Be kind to our environment as we are sharing with other living things created by God.

Our ancestors live a healthy life without artificially man-made poison. Big NO to pesticide.

Plants on our kebun are organically grown, only kisses by us, rain and other living things.

Any form of gardening patience is the virtue.

Ahad, 15 April 2012

Jenis Bunga Gladiolus untuk Pre-Order


Pre-Order tempahan biji benih bunga gladiolus telah ditutup. 
Order baru mungkin pada bulan July 2012.
Sesiapa yang berminat sila email saya, supaya saya boleh buat anggaran pengambilan stok.




 ~Wine & Roses (Stok Habis)~


  ~Zorro (Stok Habis)~


  ~Amsterdam (Stok habis)~


  ~Cantante (Stok Habis)~


  ~Priscilla (Stok Habis)~


  ~Semerang (Stok Habis)~


~~Victure Borage (Stok Habis)~

Rupa bentuk gladioli bulb (lebih besar saiz dari duit 50sen)

12 ulasan:

shafirul suffian berkata...

salam diana..saya ada kirimkan emel senarai benih yg saya mahu... harap diana boleh nyatakan jumlah harganya beserta pos nanti

TukangKebun berkata...

Ok. Terima kasih.

hernyhafiz ^_^ berkata...

cantiknya..mudah hidup ke kat maaysia?

hernyhafiz ^_^ berkata...

still available ke? sangat cantik... saya dah emel puan.

TukangKebun berkata...

Stock ada lagi sikit Herny.
Bunga ni mudah hidup kat Malaysia cuma elak tanam benih masa musim hujan lebat. Takut nanti benih dia reput dalam tanah.

Mama Pongkey berkata...

Menyesal pulak tak beli ni bila tengok gambar kawan ada bunga ni. Cantiknya...

Mama Pongkey berkata...

Oops mana pergi comment saya ye? Bila saya tengok gambar kawan yang ada bunga ni, maka timbullah rasa menyesal tidak membelinya hari tu. tak apalah, lain kali :-)

TukangKebun berkata...

Mama Pongkey~ Kalau ada rezeki stok ada balik nanti saya reservekan awal=awal lagi ;-).

Masnah Jali berkata...

Ada lagi tak benih ni?

Masnah Jali berkata...

Saya pun nak benih ni

TukangKebun berkata...

Biji benih gladioli masih ada dalam stok.

Tanpa Nama berkata...

Stok bunga nie ADA lagi tak?